OT: dnesni piloti, ridici atd. (bylo: Re: ot: Posledni letraketoplanu Discovery)

Milan B. milan na bastl.sk
Sobota Duben 21 21:11:01 CEST 2012

On 21.4.2012 20:19, Petr Labaj wrote:
> A jaky je tedy prosim duvod toho, ze je joystick na opacne ruce ?
> Je to jen kvuli tomu, ze si vyrobce zjednodusil konstrukci nebo to ma
> nejaky hlubsi duvod?

Ja si neviem dost dobre predstavit, ako by pilot na pravej sedacke v
lavej ruke drzal sidestick a pravou obsluhoval stredne panely ...

Takze ano, vyrobca si zjednodusuje konstrukciu, v opacnom pripade by asi
musel urobit dvojmo skoro vsetko.

Ale mne to pride uplne zajedno. Ak by mali knipel tradicne medzi nohami,
takisto by ho musel drzat v opacnej ruke.

-m-