OT: dnesni piloti, ridici atd. (bylo: Re: ot: Posledni let raketoplanu Discovery)
Milan B.
milan na bastl.sk
Pátek Duben 20 21:12:48 CEST 2012
On 20.4.2012 20:15, Jaroslav Lukesh wrote:
> Jenže oni mají funkční měřáky a třeba i motory, ale přesto spadnou,
> protože knipl tlačí zuřivě na druhou stranu celé 3 minuty, než se
> rozflákají o hladinu moře. Neví, že kdyby ho zavčas dali naopak, než
> velí logika normálního letu, tak že ten vztlak by zase chytli.
>
V tomto sa snad prdeli uz ani lietat neda:
http://www.gillesvidal.com/blogpano/cockpit1.htm - Co uz sa tu da
zurivo tlacit? Ten joystick?
-m-
> ----- Původní zpráva ----- Od: Ondřej Janovský
>
>
> To je nesmysl - létání prdelí u dopravních letadel. Něco jiného je to
> ve větroni, kde slyšíte aerod. šum jako vodítko pro odhad rychlosti.
> Pod zadkem cítíte chování letadla, ale jen díky tomu, že je poměrně
> lehké a má citlivé řízení, je navržené s vysokou mezí stability, jsou
> vaše reakce adekvátní a uřídíte ho.
>
> U velké mašiny je situace jiná a podle zadku ji neuřídíte. Spíše
> podlehnete naprosto falešným pocitům a fyziolog.jevům vedoucím k havárii.
>
> Oja
Další informace o konferenci Hw-list