3D mereni QFP soucastek

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pátek Duben 20 20:56:10 CEST 2012

ad 1. co jsou okenka pred laserem? myslite sklo na kryti cidla? toto urcite
nepujde, je nalepene, cena zarizeni je cca 37k Euro, to by neproslo
ad 2. odstranit nejde (musela by se rozebrat osazovaci hlava, rozebrat osa D
ktera nataci soucastka, a nastavit tenzometry pro mereni sily osazeni, na to
nebude cas), polepit lesklou folii neni problem, mam samolepici alobal,
obrazek vam klidne udelam.

je treba uvazovat i v tom smeru ze rozsah v ose Z ktery senzor umi rozpoznat
je cca 5mm, tzn vse co je mimo tento prostor se neodrazi do cidla, ale jde
mimo. tzn zadni kryt je uz moc daleko.
da se to krasne poznat na tom ze kdyz zadam spatnou vysku soucasky tak leze
jen cerny obraz (nejsou ani prime odlesky ze spatnych hran)

jinak pohrat si se strojem by slo, v pondeli bude volny na cca 8 hodin,
jinak musi bezet vyroba (na termin jsem cekal cca 3 tydny, holt japonsky
zakaznik)

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, April 20, 2012 7:24 PM
Subject: Re: 3D mereni QFP soucastek

>ohledne modreho hala, je to plastovy nalitek na pouzdre, ne odlesk

Myslim si, ze nemate pravdu, a podla mna to modre/fialove halo uzko suvisi s
Vasim problemom (samozrejme sa mozem mylit).

Este raz, navrhujem Vam urobit 2 jednoduche pokusy, postupne samozrejme, nie
naraz:

1. urobit snimku s odstranenymi okienkami pred laserom a snimacom (zaujimala
by ma samozrejme vzajomna poloha vsetkych spomenutych optickych prvkov a aj
subjektu (suciastky) v okamihu robenia snimku)

2. urobit snimku s modifikovanym (odstranenym, naklopenym, nahradene
zrkadliacou plochou) krytom ktory je nad subjektom, t.j. co je v drahe
laseru ked nedopada na suciastku

Nechce sa mi vysvetlovat cely myslienkovy pochod, ktory ma k tomuto vedie;
ale bez ohladu nan, su to jednoduche pokusy ktore sa pravdepodobne daju
urobit velmi rychlo, tak co mozete tym stratit?

wek