3D mereni QFP soucastek

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 20 19:39:03 CEST 2012

>Myslim si, ze nemate pravdu, a podla mna to modre/fialove halo uzko suvisi s Vasim problemom (samozrejme sa mozem mylit).

Dalsie pokusy, ktore by mohli naznacit, ako to s tym modrym halom je (znova su podla mna jednoducho a rychlo preveditelne):

- oscanujte obvod (najlepsie to SO, aby nerusili nozicky) osovo vysunute "do boku", t.j. kolmo na smer pohybu (rovnobezne v smere rozmietania), najlepsie tak, ze uplne vysunute na jednu stranu "rozmietania" (t.j. aby laser svietil na jednu bocnu stenu obvodu)

- obruste to SO zboku do roviny a skuste oscanovat ci uz osovo symetricky alebo este lepsie znova vysunute do boku

Skoda ze nemam ten stroj poruke, asi by som sa s nim chcel pohrat... ;-)

wek