3D mereni QFP soucastek

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 20 19:24:28 CEST 2012

>ohledne modreho hala, je to plastovy nalitek na pouzdre, ne odlesk

Myslim si, ze nemate pravdu, a podla mna to modre/fialove halo uzko suvisi s Vasim problemom (samozrejme sa mozem mylit).

Este raz, navrhujem Vam urobit 2 jednoduche pokusy, postupne samozrejme, nie naraz:

1. urobit snimku s odstranenymi okienkami pred laserom a snimacom (zaujimala by ma samozrejme vzajomna poloha vsetkych spomenutych optickych prvkov a aj subjektu (suciastky) v okamihu robenia snimku)

2. urobit snimku s modifikovanym (odstranenym, naklopenym, nahradene zrkadliacou plochou) krytom ktory je nad subjektom, t.j. co je v drahe laseru ked nedopada na suciastku

Nechce sa mi vysvetlovat cely myslienkovy pochod, ktory ma k tomuto vedie; ale bez ohladu nan, su to jednoduche pokusy ktore sa pravdepodobne daju urobit velmi rychlo, tak co mozete tym stratit?

wek