Re: OT: Dotaz - voda, břidlicový plyn a jeho těžba

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Duben 20 17:35:39 CEST 2012

Tak si to nechte udelat (neprotestujte) u vas v domovine, razem mate snizenu hodnotu nemovitosti treba na 50%...

Do podobnych nutnych investic by mela byt IMHO zahrnuta kompenzace postizenych alespon nejakou symbolickou castkou placnu 40% realne ztraty hodnoty kvality zivota apod...

Ze jim obcas vymeni okna nebo nejakou jinou smesnou satisfakci, to je spis vysmech a ze se obyvatele tam zijici brani je pochopitelne, tak se jim kvuli tomu nemusime vysmivat, pravda, mohou se sami odstehovat, ale to po te ztrate hodnoty po ohlaseni tezby, to je opravdu "vyhodne" reseni.

Na hoax.cz to nebylo, protoze to zkratka zadny hoax neni, ale realita, co se v urcitych podobach deje denne...

Je to o rovnovaze, vsechno.