L a N na Eurokonektoru?

Pátek Duben 20 15:18:57 CEST 2012

A kdo říká, že je správně udělaná ta origo šňůra? Čínskému výrobci je
jedno, jestli bude L vpravo nebo vlevo (nota bene, když např. v
Německu je to úplně jedno), hlavně musí dodržet aby PE šlo tam, kam má
a šňůra fungovala. Dokonce jsem (snad dokonce v tady HW news) čet, že
v originál kabelech ani nebývají dodržené barvy žil. Šnůra je zalitá
na obou koncích, tak do ní na 99% nikdo nikdy nepoleze, tj. v čínské
továrně tam klidně dají žluté, červené a jiné barvy, podle toho, co
zrovna seženou.

P.K.