GPS moduly Aar Logic

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Pátek Duben 20 12:01:37 CEST 2012

Ty pokusy s drátkem byly uvnitř na stole. Samozřejmě, anténa pro 144MHz se pro 1500MHz chová jako "cosi nedefinovatelnéto" na konci kabelu :-). Důležité je že je venku a nad barákem. Už mám z DX objednanou aktivní anténku pro GPS tak jsem zvědav jak to bude chodit s ní.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Friday, April 20, 2012 11:52 AM
To: HW-news
Subject: Re: GPS moduly Aar Logic

A nechova se tato antena vzhledem k radove odlisne frekvenci taky jako
kus dratu? A ty pokusy s dratem probihaly uvnitr nebo na volnem
prostranstvi?
Me je na GPS divna jedna vec, aby se chytla, potrebuje dost dobry signal
(mobil hozeny pod sklem u auta), jak se chytne, muzu mobil hodit pod
sedacku a stale to funguje docela presne. To mi nejak neni jasne, kudy
se k tomu signal dostane (a neni to kabrio ;-) )