GPS moduly Aar Logic

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pátek Duben 20 11:59:29 CEST 2012

Dá se to dobře vysvětlit.
Po dobu synchronizace GPS neví v jaké je fázi, a aby vyhodnotila
synchronizaci musí mít poměrně dobrou shodu ve všech bitech (možná
vyžaduje ve všech, nevím).
Pokud je již zasynchronizovaná, tak občasný výpadek framu nemá vliv na
rozhození synchronizace, tudíž jí stačí i horší signál.

Stejně tak trvá synchronizace podstatně déle za pohybu než v klidu.

Tomáš