OT: SW na odmerovani z obrazku

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Duben 20 11:37:07 CEST 2012

bavime se o tom puvodnim kolecku? s temi vylomenymi zuby?

no pokud by to vyrezali do (nejlepe mosazneho) plechu silneho 0.4mm tak
bych to take rad videl a i rad mel - ty hodinky jsou z roku 1883, sly ke
me pomerne z daleka a rad bych je zapouzdril aby z nich byly naramkove
hodinky - zaslouzily by si aby byly zase v kondici - jinak jim nic neni ;-)

o vikendu to zkusim nasnimat, ale skener ma nativni rozliseni 1200dpi -
nic vic z toho asi nevytriskam - leda bych to vzal makroobjektivem a fotakem

Radek Vicek