OT: Open x Libre Office

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Duben 20 10:55:23 CEST 2012

Zdravim,

> Takze se neda rict ktera verze je lepsi?

Jednoznacne ne.

> A jeste jsem nepochopil, jestli je to jako projekt open source nebo proc to
> vlastne nekdo vyviji, navic ted asi 2 konkurencni skupiny...

No jiste ze to je open source, vzdyt si ji pokazde kompiluji :-). A ty skupiny
nejsou v pravem smyslu konkurencni, ale proste jedne se nelibilo, jak to dela
druha, a tak zacli delat vlastni vyvoj. Pokud vim, ale LO se obcas s OO
synchronizuje a prebira jejich vyvoj (a mozna je to i obracene).

> Ale moloch uz je to slusnej, pred MS se vubec nemusi stydet, nabiha to
> podstatne pomaleji nez MSOffice 2010  ;-)

To asi bude otazka platformy. Ja mohu rici opak (ano, i na Linuxu mi MSO
nabehne - pod wine, ale nepouzivam to, jen jsem to pro zprovoznoval pro
kohosi, kdo mel MSO koupene). A myslim si, ze to je proto, ze OO/LO je
v prostredi w32 pomerne cizi element a musi si natahat spoustu DLL a dalsich,
coz nativni MSO delat nemusi. Naopak na Linuxu se musi tahat vsechny ty
DLL, ktere normalne Linux nepouziva a wine emuluje, coz zase brzdi start MSO.

Zdravi Pavel