OT: Open x Libre Office

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Duben 20 10:34:43 CEST 2012

Zdravím,
  mám nainstalované obojí. Alespoň na Linuxu mohu konstatovat, že je to
nutnost, neboť každá je na něco :-).
  - LO na nějakých dokumentech (docx) crashne (zavře se). OO tytéž dokumenty
    otevře.
  - OO u jiných dokumentů má rozbitý formát, chybí obrázky, případně jsou
    úplně zmršené. LO tytéž dokumenty otevře podstatně lépe.
  Zkrátka hlavní rozdíl je v kompatibilitě s MSO. Řekl bych, že každé to
vydání řeší jiné bugy a tak se prostě chovají různě. Pro jednoduché dokumenty,
kde není problém s kompatibilitou, obvykle fungují obě srovnatelně.
  Zdraví Pavel.