3D mereni QFP soucastek

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Duben 20 08:47:21 CEST 2012

(nechano jen minimum puvodniho mailu)
Aha, myslim, ze jsme (vsichni) pochopili mnohem lepe problematiku. Az
budou obrazky (kdyz je i presne natoceni, bude to jen prinosem -
proste cim vic info tim lip)
Problem se mi libi, trochu casu mu venuju (myslim, ze se takovych tady
najde vic), uvidime zda na neco prijdem.
Predpokladam, ze v prvnim priblizeni je dulezity algoritmus, jeho
rychlost a jazyk pujde resit "az to bude fungovat" :)
Obcas je prijemne resit nejaky jiny nez pracovni problemek:) Kdyz
clovek neni ve stavu "musim" tak to nekdy pomuze (a nekdy naopak:D)
Hezky weekend,
Marek