ot: Posledný let raketoplánu Discovery

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pátek Duben 20 07:34:02 CEST 2012

videl som prierez B747 v science museum v Londyne. Maju tam prierez
kompletnym lietadlom cez prvu triedu (tam kde je hore ten hrb). Je to
naozaj len o trochu hrubsie ako plechovka, vonkajsi plast je tusim 2,
maximalne 3mm hlinik. Neuveritelne.
Ked som nim letel sedel som uplne vzadu a tiez bolo vidiet prehyb kridel
ked sme sa rozbehli a odlepili od zeme. Ide z toho strach a zaroven
facsinacia ako dokazali inzinieri v 50-tych rokoch nieco take vyvinut s
prostriedkami ktore vtedy mali.
b.