Omezovač náběhového proudu

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Čtvrtek Duben 19 17:58:14 CEST 2012

Dne 19.4.2012 17:32, Jaroslav Lukesh napsal(a):
> A co ten NTC chytit do čokolády, příp. mu připájet tlustší vývody, aby
> je ten šroubek neustřihnul? To už jste v těch ISO řešeních zapomněli, že
> existuje takové jednoduché řešení?

Nevím přesně, co myslíte termínem ISO řešení. Dělám si světla do baráku
a chci, aby to bylo nafest a na dlouho. Do čokolády termistor sice
chytit jde, ale pak vyvstane problém, co s tou čokoládou dál. Svítidla
jsou zamontovaná, takže do nějakého rozebírání se mi moc nechce, do
datového rozvaděče sice čokoládu dát můžu, ale zas tam moc nepasuje. U
jednoho světla bych improvizoval, pro 50 světel hledám idiotenfest a
bombendicht řešení.

Díky za tip
JF