Re: Re: 3D mereni QFP soucastek

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Čtvrtek Duben 19 17:06:14 CEST 2012

> tady ohledne filtrovani. otazka je jestli by slo nejak na sebe spojit vic
> obrazku ziskanych pod ruznym uhlem mereni
> v priloze je problematicka soucastka, horni rada ma prave problem s tim ze
> diky odleskum neni mozne vypocitat vysku nozicek. Jsem schopny udelat vice
> mereni pokazde otocene o 90stupnu. otazka je jak toto spojit, aby byla
> zachovana rovina soucastky a byla data pro vsechny strany nozicek
>
> pokud chcete, poslu vam v pondeli stejnou soucastku zmerenou ve vsech 4
> smerech a kdyz je dokazete namapovat na sebe, muzeme se domluvit na
> spolupraci.

Pošlete prosím obrázky ve stupních šedi, ne barevné. Tedy tak, aby stupeň šedi representoval hloubku.

U takovéhle úlohy je důležité vědět, čeho se mám chytnout. Já Vám můžu odladit algoritmus aby přeložil přez sebe Vaše 4 obrázky, ale to neznamená, že to bude fungovat obecně. Čímž blíže je problém specifikovaný, tím bude algoritmus robustnější.

Například: Ví se, jaké pouzdro se má hledat? Jaký má rozměr, kolik nožiček, jestli má na pouzdru zeshora vylisované nějaké klíče atd?

Ví se, jak je pouzdro otočené kolem osy Z, aspoň přibližně, třeba +-20 stupňů?

Jaká je přesnost uchopení pouzdra pipetou? Jaké jsou odchylky pozice a úhlů uchopení?

Vojta Bubník