OT: SW na odmerovani z obrazku

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Duben 19 16:03:36 CEST 2012

No, nedokážu si představit jiný způsob, jak PŘESNĚ převést pixely na
rozměrové jednotky, než kontrolní míru. To byste musel zařízení
(scanner?) zkalibrovat jednou provždy a pak už nikdy nezměnit vzdálenost
měřené plochy od snímače...

A i tak se o přesnosti dá mluvit jen v omezené míře. Mám scanner Epson
V200 (tedy žádný šmejd) a při zkušebním scanování mřížky (mm papír) jsem
se docela divil. Prostě dodržení geometrie zřejmě není u těchto zařízení
priorita - leda že byste volil něco z oblasti desítek a víc kKč.

---
Jirka