Pajeni zeleza olovem

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Duben 19 12:57:06 CEST 2012

Ja tu barvu uz mam (ja jsem psal tak kamarad ma fabriku na vyrobu barev):
http://www.barvy-viton.cz/bspecialni-hmotyb/43  je to ta posledni
Rokopox 973 Oil

je primo certifikovana na pouziti s mero apod.

Nemohu se rozhodnout, aby to nebylo horsi nez lepsi - je trochu problem
to dokonale odmastit a vycistit - zvlast v tech koutech o ktere prave
jde - aby se to pak nezaclo loupat a nezaclo mi to tect az to bude
zavrene plus budu mit brajgl z toho v nafte.

Vypada to takhle nejak:
http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/prestavba/2011-09-17%20Atlantis%20-%20prestavba/images/img_0238.jpg

Radek Vicek