Pajeni zeleza olovem

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Duben 19 11:36:06 CEST 2012

 19.4.2012, 11:16:14

Ten magor, co loni na severu postrilek 80 decek, to taky zduvodnuje,
ze to bylo v sebeobrane. Svet je plnej exotu, takze pri trose snahy
najdete zduvodneni kde ceho.
Ocel pajet mekou pajkou jde, je to jen otazka pozadovanych vlastnosti
a pouzitych materialu.
Napr. bezna elektrotechnicka pajka Sn63Pb neni z hlediska pevnosti
zrovna optimalni, ale je nejdostupnejsi.
S tim olovem to asi bude trochu problematictejsi, otec kdysi vypravel,
ze u nich v podniku delali jakesi chemicke reaktory, ocelove,
poolovene a byly s tim dost problemy - speciani kyselinove morici
lazne, pajeni kyslikovodikovym plamenem a pod.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz