Slim DVD jako slave

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Duben 19 09:17:19 CEST 2012

	Zdravím,

	dostala se mi do ruky slim DVD mechanika SDR-083. Chtěl jsem ji vestavět do své stařičké Amigy 1200, ale narazil jsem na problém, že je natvrdo nastavená na master a nejsem schopen ji přestavit na slave. Prozkoumané slepé cesty:
	Na CableSelect nereaguje, pořád je master, ani její vstupní pin CSEL není natvrdo uzemněn (někde jsem našel návod, že může být spojen se sousední zemí a je nutné to proškrábnout).
	Při konfiguraci DVD master a CF-IDE slave Amiga bohužel nic nevidí ani s poslední verzí scsi.device 43.47b1. Vypadá to, že pokud master není disk, tak se na další testování vykašle, dělá to i s jinými mechanikami, naopak (CF master, jiné DVD slave) vidí oboje.
	Na stránkách výrobce http://www.qsitw.com/ jsem nic nenašel, už se k té mechanice asi nehlásí, navíc anglická verze nějak moc nefunguje.
	Ještě jsem nezkoušel vyrobit 4IDE adapter, nechat obojí master a použít IDEfix, to by snad mělo chodit, ale takovýhle hacky beru až jako poslední možnost.

	Tady http://dl.dropbox.com/u/2021481/P1110418.JPG, http://dl.dropbox.com/u/2021481/P1110422.JPG jsou fotky vnitřku, ale žádnou propojku master/slave jsem tam neobjevil. Ani se mi nepodařilo najít datasheety k těm IO.

	Pokud někdo náhodou řešil stejný problém, nebo má nějaký jiný nápad, tak díky za něj.

	Aleš Zíka
	http://results.cz