Este stale samo-domo programator PICov, tentokrat otazky k(Intel?)hex suboru a zvyklostiam v tomto svete mikrokontrolerov sneortodoxnym usporiadanim pamate, nastavovacich fusov a inych non-volatile zalezitosti

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 19 08:53:50 CEST 2012

Dakujem za rozsiahle odpovede a komentare.

> Tu som pisal komentar asi 5x a vzdy som ho zmazal. Na domacu ulohu
> skus popremyslat preco.

Sak vravim, ze emotivne dovody, tak ako s tym suvisi rozmyslanie? :-)

>Snad som to stihol skor ako si si odpovedal sam :-)

Ale ano, samozrejme, vsetko si vyzaduje svoj cas...

>Samozrejme, ty asi MPLAB pouzivat nebudes,

No to nie je vobec samozrejme. Este som ho nevidel (teda videl, pred 12 rokmi ked som naposledy robil s PICkom, ale medzicasom ubehlo vela vody dolu Dunajom...) Najprv sa musim zorientovat.

>mozes si vykostit z MPLAB-u
>MPASM, co je commandlinovy assembler, pripadne si viem predstavit, ze
>budes mat tuzbu pouzit nejaky uplne iny typ assemblera, ale tam ti uz
>tolko neporadim.

Z pochopitelnych dovodov je tu tuzba skusit pouzit http://www.tech-tools.com/cv16_main.htm najma kvoli http://www.tech-tools.com/cv16_is.htm , ale odradza ma to "neporadim". Pred tymi 12 rokmi som z toho MPLABu mal celkom dobry pocit, bolo to vcelku znesitelne; a kedze v tom nemienim robit trvale len tuto jednu vec, a ta dufam bude mala a jednoducha, nuz asi sa predsalen vydam "konvencnou" cestou aspon v tomto ohlade.

Este raz dakujem vsetkym za komentare a poznamky.

wek