3D mereni QFP soucastek

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Duben 19 08:27:45 CEST 2012

Az tak moc neporadim (ale docetl jsem az po podpis:D).
Ale: pro jednoho naseho zakaznika dela firma www.NMS.sk mereni
keramickych kelimku. (v podstate tvori 3D model tohoto kelimku).
Mereni probiha tak, ze delaji nekolik snimku tohoto v ruznych
natocenich (presnost zastaveni manipulatoru pozadovali v radu
centimetru - takze nepodstatne) a nasledne sw tyto jednotlive obrazky
(3D mapy malych casti celku) psklada dohromady.
Co jsem tim chtel rict:
a) no asi to jde vzkazte programatorovi
b) nestacilo by vam taky udelat proste vic pokusu v ruznych natocenich
a pamatovat si "ktere nohy jsou OK/spatne/nevim jiste"? Nevim zda je
to mechanicky proveditelne
c) mozna by poradili v tom NMS

PS: obcas potrebujeme pro zakazniky nejake mereni (pocinaje prave tim
3D modelem kelimku - na ktere jsme nikoho nenasli s rozmery radove
metr az po pozice jerabu, zaplnenim chladniku a kdecim podobnym,
Mereni hladiny zhaveho zeleza a jine radosti:)). Muzete prosim kdyztak
(asi soukrome) poslat co delata/jste schopni nabidnout?

Marek Sembol