Re: OT: Dotaz - voda, břidlicový plyn a jeho těžba

Snehulak snehulak na gmail.com
Středa Duben 18 19:10:21 CEST 2012

V ruznych materialech se bavi o ruznych hloubkach , ale co ja cetl je to
radove nekolik km typicky kolem 4-5km to uz je mimo spodni vodu a podobne .
Takze to riziko kontaminace nebude tak horke spis jde o to aby to
neodflakla dana firma na povrchu... Ta voda se tlaci nahoru a musi se nejak
zlikvidovat to je pry problem pri tom mnozstvi.

snehulak