Sluchatka (bylo: Re: Kabel je sluchatkam?)

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Duben 18 18:37:34 CEST 2012

 18.4.2012, 18:30:28

Presne tento problem mela moje matka. Koupil jsem nejaky obycejny
sluchatka s regulaci na kabelu za 500 drobnych.
TV, taky celkem obycejna, ma sluchatkovy vystup s regulaci nekde v
hlubinach menu, nezavislou na repro vystupu.
Matka posloucha na sluchatka, hlasitost si popripade dosteluje na
kabelu. Pokud je u TV i nekdo jinej, zapne se repro vystup a hlasitost
se ridi klasicky dalkacem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz