Re: OT: Dotaz - voda, břidlicový plyn a jeho těžba

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Duben 18 18:28:11 CEST 2012

 18.4.2012, 18:22:34

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
nevrklap na volny.cz napsal:

> Zdravim,

> byl jsem ted o vikendu na mensi prochazce v okoli Berouna (Beroun,
> Svaty Jan, Srbsko..) a vsude na vyveskach, domech apod jsou vyzvy a
> petice prave kvuli teto tezbe, ktera je planovana (asi nejdriv
> pruzkum) i v teto lokalite (ci nekde v okoli, nemel jsem cas to
> prilis zkoumat).
Kdyz se ma nekde stavet dalnice, nebo treba jen obchvat, jsou vsichni
mistni proti, ale vsichni take chteji dobre moznosti dopravy az k
jejich baraku.
Kdyz se ma nekde stavet nejaka fabrika, vsichni mistni protestuji, ale
vsichni taky chteji pracovni prilezitosti.
Vsicni protestuji proti tezbe uhli, plynu, uranu, ale vsichni chteji
levnou a spolehlivou energiji.
Atd. atd.