Sluchatka (bylo: Re: Kabel je sluchatkam?)

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Středa Duben 18 16:37:21 CEST 2012

len aby to nebolo ako s potravinami a vsetkym okolo.
Tym ze sa dostali pod 5k zrejme vo fabrike katovali kosty a dnesne
sluchatka Beyerdynamic DT-990 PRO uz nemusia byt tie na ktore ste sa
pred rokmi namotali :-)