OT: Cestovanichtivy balik

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Středa Duben 18 15:58:36 CEST 2012

Velmi slusneho chovani jsem se dockal od vedouci posty Cheb 120
(vymenovaci posta pro Evropu), predpokladam, ze pani bude mit prehled i
o kontaktech a deni na P120.

Asi pred pul rokem nam belgicka posta ztratila jakysi balik a zadali
nejake nesmysly do trackingu, hlavne sel balik nejakym zcela
nestandardnim zpusobem a v Belgii ho dorucovala holandska TNT - bez
tohoto kontaktu bychom ho asi nedohledali.

Telefonni cislo je mozne vygooglit (..67).

Jinak pro pobaveni, dnes prokazal Fedex rychlost sice raketovou, ale
presnost take raketovou: dorucili balik z Taipeie do Ceska, ale misto k
nam do Brna do Clarionu v Praze 9. Ale do 48 hodin:D

Hezky den,

Ivos