OT: Dotaz - voda, břidlicový plyn a jeho těžba

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Duben 18 14:55:49 CEST 2012

Prectete si toto
http://technet.idnes.cz/co-znamena-tezby-plynu-z-bridlic-pro-ceskou-republiku-jak-probiha-a-co-prinasi-1xm-/tec_technika.aspx?c=A120411_165226_tec_technika_mla
a pripadne dalsi clanky na idnes, je toho vsude plno.
Ten mail je proste jedna z forem jak na to asi upozornit.

Martin Hanek