Kabel je sluchatkam?

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Duben 18 13:36:58 CEST 2012

No to je presne ono.

Pamatuji si jeste eru kdy kazdej stavel korekcni bazmeky - byly toho
plne AR. Kazdej resil kolik dB to ma atd.

Cim jsem starsi tim vic zjistuju, ze cim vic je aparatura neutralni tim
prijemnejsi je poslech. Ted hraju z PC pres optiku do DACu s trivialnim
zesikem a nic lepsiho jsem zatim nemel.

Ty nabusene a funkcemi nabite zesiky jsou na prvni poslech uplne super,
ale opravdu jen na prvni poslech. Vydrzite to poslouchat 30 minut a
zacnete z toho mit boleni hlavy a zacnou vas brnet usi.
U neutralniho aparatu muzu poslouchat treba tri hodiny v kuse - nez se
mi zapari usi. ;-)

Radek Vicek