pripojeni tiskarny pres WiFi

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Duben 18 12:22:07 CEST 2012

Pokud tam je sit tak je nelogicke davat router, na to staci nejhloupejsi apcko (ktere si lide casto pletou srouterem A pak mohou jak na internet tak na tiskarnu, videl jsem takove pekne jako krabka od cigaret s 2 rj45. a wifi...

Patrne jde o nejakou kancelar v dome pro sidla firem ci jinou zasedaci mistnost kde si muze navstevnik vytisknout, tak snad pouzili tiskarnu, co podporuje alespon AirPrint, aby i ty miliardy iOS zarizeni mohly tisknout ... ? :-)

Tyhle reseni jsou nekdy k vzteku, kdyz dojedete do takoveho objektu, hotelu, tak se nestacite divit, ktery odbornik toto reseni vymyslel, tim reaguji na to zadani, ze zhotovitel by mel zadavateli vysvetlit, ze takhle ne... Zadavatel tomu v 90% moc nerozumi, at uz najima zedniky nebo instalatery site.

Odesláno z iOS