Kabel je sluchatkam?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Duben 18 02:39:09 CEST 2012

Je vidět, že nevíte vůbec o hitlerově zálibě ve zvuku. Nedávno (tj. míň jak
cca 15 let zpět) se přepisovaly nahrávky koncertů pořízených za hitera na
pro něj vyvinutých magnetofonech, vůbec nepotřebovaly jakékoli korekce nebo
odšumění, byly pořád v "CD" kvalitě. Tu techniku nechal primárně vyvinout
jako tajnou zbraň pro to, aby mohl mást nepřítele tím že mluvil ze záznamu,
ale ve skutečnosti byl jinde. U tehdejší běžné záznamové techniky totiž
rozdíl ze záznamu a naživo byl velmi patrný.

USA deportovaly hitlerovy vědce a technologie, no ale na akustiku nějak
zapomněli, nebo jí nepřikládaly váhu. Proto v okolních zemích mohly
vzniknout firmy, které to s akustikou uměly světově nejlíp - měly totiž
blízko k pozůstatkům z hitlerova válečného vývoje.

Měniče u AKG z 50 let a současnosti se liší pouze náhradou papírové rourky,
kde drží vlastní sluchátko, plastovou. Mám totiž takové, ze dvou různě
starých vadných sluchátek jsem udělal jedny dobré a poznat, který je ten
starý a který je ten nový měnič, prostě nejde.

----- Původní zpráva -----
Od: "Milan B." <milan na bastl.sk>

On 17.4.2012 22:49, Jaroslav Lukesh wrote:
> Koss porta pro nemohou být referenční sluchátka, protože něco tak šíleně
> přebasovaného, to se jen tak hned teda neslyší. Dostal jsem je asi před 3
> lety od šéfa, no darovaný kůň.
>
> AKG dodnes používají měniče z 50. let (vyvinuté snad ještě za Hitlera),

Urcite to bude tak, pretoze za Hitlera bolo potrebne, aby sa kristalovo
jasny zvuk, nasnimany vtedajsou technikou bez akehokolvek skreslenia
dostal k posluchacom.

Staci si vypocut napriklad  http://static.bastl.sk/rozne/OG1936.mp3 na
tych Kossoch a potom na AKG (pripadne - este lepsie - na niecom takomto
http://www.bunkermilitaria.com/WEBSITE-20100702/5705_01.JPG) - rozdiel
bude kazdemu hned jasny (aj ked je to iba mp3)

A ano - aby sme sa drzali temy - vtedajsie sluchatka mali snuru opletanu
tkaninou. Vtedajsi audiofili (hlavne autohifisti ci skor tankohifisti)
chrochtali blahom: http://www.frontline-models.com/FIG0010.jpg .