Kabel je sluchatkam?

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Duben 18 00:13:35 CEST 2012

On 17.4.2012 22:49, Jaroslav Lukesh wrote:
> Koss porta pro nemohou být referenční sluchátka, protože něco tak
> šíleně přebasovaného, to se jen tak hned teda neslyší. Dostal jsem je
> asi před 3 lety od šéfa, no darovaný kůň.
>
> AKG dodnes používají měniče z 50. let (vyvinuté snad ještě za Hitlera),

Urcite to bude tak, pretoze za Hitlera bolo potrebne, aby sa kristalovo
jasny zvuk, nasnimany vtedajsou technikou bez akehokolvek skreslenia
dostal k posluchacom.

Staci si vypocut napriklad  http://static.bastl.sk/rozne/OG1936.mp3 na
tych Kossoch a potom na AKG (pripadne - este lepsie - na niecom takomto
http://www.bunkermilitaria.com/WEBSITE-20100702/5705_01.JPG) - rozdiel
bude kazdemu hned jasny (aj ked je to iba mp3)

A ano - aby sme sa drzali temy - vtedajsie sluchatka mali snuru opletanu
tkaninou. Vtedajsi audiofili (hlavne autohifisti ci skor tankohifisti)
chrochtali blahom: http://www.frontline-models.com/FIG0010.jpg .

-m-

Odoslane z pocitaca.