pripojeni tiskarny pres WiFi

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Duben 17 21:56:35 CEST 2012

On Tue, 17 Apr 2012, Aleš Filip wrote:

> Dobrý den,
>
> Já jsem to asi napsal blbě hned na začátku.
> Jedná se o o to, že v konferenční místnosti bude JENOM tiskárna a AP propojené do sebe. Nikam dál. Přijdou lidé s
> notebookama, připojí se přes WiFi a budou tisknout na té tiskárně.

Kdyz to APcko bude delat DHCP server a kdyz nebude mit zapnutou izolaci
klientu tak by si meli normalne s tiskarnou povidat. Otazka je jak tem
notebookum sdelit IP adresu te tiskarny. Bud to bude nejak fungovat
pres windows browsing a najdou si ji samy nebo to bude chtit nejak
nastavit pres IP adresu. V tom druhem pripade by asi bylo vhodne zrovna
tiskarnu nastavit staticky aby se ta jeji IP prubezne nemenila.