Mohl tohle zpusobit vyboj statiky?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 17 21:46:03 CEST 2012

Dokelu, nakoniec som to, co som povodne chcel, zabudol napisat... Prave tie dva I2C piny su vnutorne ine, prave kvoli tomu ze su I2C... to je u mnohych obvodov tak, I2C specifikacia predpisuje dost presne pozadovane spravanie aj z hardwaroveho hladiska a nie je to len take ze dva tranzistory dve diody a schmitt na vstup... jednak to musi byt OC s predpisanym slew rate, druhak nesmie mat tvrdu ochrannu diodu do VCC nizsieho ako 5V (musi sa dat pullupnut na 5V), a tretak to musi mat predpisane filtrovanie chlpov... Ale odpalit sa aj to samozrejme da...

Skuste opatrne zmerat na diodovom rozsahu v zavernom smere voci VCC aj GND a porovnat s inym, podobnym - hoci aj s tou 'M8.

Len tak mimochodom, aky na tom I2C mate pullup?

wek