Mohl tohle zpusobit vyboj statiky?

Miroslav Kolinsky m.kolinsky na seznam.cz
Úterý Duben 17 19:33:00 CEST 2012

Zdravím,
Těsně pře prvním letem mého autopilota přestal autopilot fungovat. Po
následném výzkumu jsem přišel na to že noha ATMEGA2560 zodpovědná za
hodiny u I2C se chová divně, viz  oscilogramy

https://picasaweb.google.com/m.kolinsky/Ardupilomega

Napsal jsem si na to trapný program přepínající úroveň na některých
pinech. Ostatní běží normálně. Mohl jsem si tohle způsobit nevhodným
dotekem a přeskokem statiky při manipulaci? Měl jsem na sobě takovou
blbou syntetickou mikinu která nabíjí.

AVRka jsem ze zkušenosti považoval za nezničitelné, kolikrát jsem je
přepóloval, napájel 12V, přetlačoval jsem se s aktivním výstupem atd
Vždycky mi vydrželi (většinou M8)

Díky Mirek