Filtr na obsah?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Duben 17 19:31:30 CEST 2012

Jsem mozna stara paka, ale co nepochopim (kdyz nejde nastavit vic
podpisu), ze to alespon nezmenite!!! To snad jde ne? Nikdo po vas nechce
vase prave jmeno, ale nejakou jednoznacnou identitu.

To kdyz tady bude mit 10 lidi iPada nebo iPhona tak se vsichni budou
podepisovat do mailu "odeslano $jabkone"?

S pozdravem
Radek Vicek