Kabel je sluchatkam?

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Duben 17 19:17:42 CEST 2012

Ze by parazitovani obchodniku nabizejicich levne dovezene zbozi z jinych trhu na tom, ze nekdo jiny za ne bude zadarmo resit (dozivotni) zaruky?

V pripade mobilnich telefonu, a to asi nevite, vam tito obchodnici prodaji sedivku bez dph s odkazem na to, ze se jedna o pouzite zbozi, takze pokud si takto koupite sedivy telefon jako platce dph, tak se vam dost prodrazi. Nejaky jednotny trh je ve vetsine pripadu virtualni realita.