Este stale samo-domo programator PICov, tentokrat otazky k(Intel?)hex suboru a zvyklostiam v tomto svete mikrokontrolerov s neortodoxnym usporiadanim pamate, nastavovacich fusov a inych non-volatile zalezitosti

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Duben 17 19:07:10 CEST 2012

>Nejdeme to prebrat k pivu?

Vynikajuci napad; bohuzial, momentalne to nejde :-(((

>Dnes sa mi uz nechce vypisovat litanie, ale ak chces a nikto iny ti to
>medzicasom nezodpovie, skusim sa na to pozriet zajtra pri ranajkach.

Bol by som velmi rad, aspon pol slovom na tie posledne (t.j. aspon ako-tak dolezite) otazky. Tie prve to je len take nepodstatne hundranie, samozrejme nemienim prepisovat ci mazat kalibracne byty ani nic podobne... (co je odpoved aj na Radkovu poznamku)... len som si zanadaval...

A moze to pokojne byt aj pri obede, veceri ci inom jedle podla vlastneho vyberu... ;-)

Dakujem,

wek