OT Jednoduche privatni forum

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Duben 17 11:23:35 CEST 2012

Zdravim,

potreboval bych tip na nejake jednoduche forum nebo i by stacila
navastevni kniha.

Moje zena ma partu holek "co spolu chodi", ktere maji placeny hosting a
domenu kdesi v tramtarii, kde bezi nejaky masivni redakcni system. Ony
jednak nechteji platit a druhak z toho vyuzivaji jen diskuzi a to jeste
jen tak, ze pisou do jednoho vlakna.

Jedine co potrebuji aby slo zamknout pridavani uzivatelu a aby to nebylo
verejne - tedy nejlepe tak aby az do prihlaseni se to s nikym nebavilo.

Provozovat to budu u sebe na serveru takze neni problem PHP nebo MySQL a
ani prostor.

Uz asi dva dni hledam, nainstaloval a zkousel miniBB, ale tam je ta
moznost zamceni nejaka zakutana - moc se mi to nepozdava, ale kdyz bude
nejhur tak to nejak priohnu.

--
Radek Vicek