AKU - vrata

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 17 10:24:36 CEST 2012

 17.4.2012, 10:15:15

No a ja jsem vam psal, ze se mi tech 28V ZA FILTRACI nezda.
Predpokladam ze motor je na 24V a ze i trafo je 230/24V.
Pak tech 28V, ktere jste nameril odpovida budto napeti primo urcenemu
k pripojeni akku, tj. soucasti pohonu musi byt nejaka elektronika,
nebo je to napeti sice usmernene ale nefiltrovane, filtr se totiz v
nezatizenem stavu nabije na skoro spickovou hodnotu coz bude asi vice
nez 35V. Co jsem napsal, plati za predpokladu, ze jste meril napeti
pri vypnutem motoru.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz