Re: Kabel je sluchatkam?

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Úterý Duben 17 10:21:03 CEST 2012

Bohuzel nemate pravdu, sice ne za rovnych 500, ale za 530Kc bez DPH jde u CR sehnat original.
V sousednim nemecku se origial relativne bezne prodava za 25.99Euro.
Zmamy ma Kossy od onoho ceskeho, vlastne slovenskeho prodejce a originaly to jsou o tom se neda diskutovat, vsak  by si eurostar smlsl na prodejci s obratem v radu miliar, kdyby ho mohl dostat na prodej kopii.
Toto bude pravdepodobne duvod proc hosi z eurosataru zavedli kody, oni se tezko prodavaji porty za 1490, kdyz stejne ostatni prodavaji za 50%.

Kdosi se tu ptal proc nemam kod, jednoduche,mam je vlastne uz ani nevim , rozhodne vice nez 10let a kupoval jsem je v Ostrave primo u Eurostaru, zkratka v dobe kdy zadne kody nebyly a Koss tu nikdo jiny neprodaval. Pak mam druhe ty jsme kupoval na 18th ulici v novem jorku, cena neco pres 25$. Mimochodem prodejce v USA by mi je opravil zdarma, ale je zde jiny problem. Reditel ceske posty ma, i v absolutnich cislech, vetsi plat nez reditel nadnarodni Royal Mail a i proto stoji nejlevnejsi balicek do USA 322Kc.

V kazdem pripade, on ten original kabel neni zadny zazrak a predevsim bych uzil tak o 20cm delsi kabel, proto shanim spise vhodny kabel. U slona maji uhlovy NEUTRIK NTP3RC konektor a to jsou pomerne slusne konektory
 http://www.gme.cz/konektory-jack-na-kabel/konektor-jack-neutrik-ntp3rc-p809-100/
Problem je kabel, tam zatim ani ebay nepomohl. Predstava je kabel,  jako na 25th portach, kablik s opletenim, kdysi se to delalo na kazdou zehlicku a remosku, dnes luxus k nedohledani.

Jirka