AKU - vrata

HUDA volny hudaklan na volny.cz
Úterý Duben 17 07:10:46 CEST 2012

Mate pravdu, puvodne jsem napsal jen =28V. Potom jsem to upresnil,
ze si myslim, ze to je napeti za filtraci. Napeti jsem meril obycejnym
digitalnim voltmetrem. Asi ted pripojim PB akumulator pres diody
a uvidim co se bude dit. Az (jestli vubec) bude cas, zkusim sundat
pohonou jednotku ze stropu a zjistit skutecny stav.

S pozdravem
HUDA