Re: Klima komora

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Pondělí Duben 16 15:46:51 CEST 2012

Otazka je co je na tom vadne a za kolik se ty vadne kusy prodavaji a co tam je vadne, opravit to urcite jde, otazka je za kolik :-)
Nejcasteji v tom asi odejde prave kompresor :-),
My si to ubaslili a jsme takovy dobytek, ze mame dve jednu pro -40 az +5 a druhou pro pokojova az +160 teoreticky i prakticky to da vice a to i s parou. Cele nas to vyslo na flasku a par sotvek.
Pro + teploty mame sterilizacni pristroj, vypada to uplne stejne jako ten Thermotron, pro zaporne teploty  jsme za flasku dostali odvlhcovaci jednotku s vadnym ventilatorem, ke ktere jsme pridelali z EPS komoru je tam R404a a proto neda vice jak -40C. Nejvetsi bastl je rizeni a mereni teploty, sterilizak se ridi sam pro sledovani v tom mame strceny K clanek.
Ovsem to druhe ridi x64 proceror a vysoce sofistikovane algoritmy , receno slovy prospektů a reklamy :-) V realu teroclanek + rele , ovladano z PC a takovy bastl v .NET.
Pouzivame to pouze pro kalibrace teplomeru.
Jirka

Jirka