Klima komora

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Duben 16 14:39:28 CEST 2012

Ja nepotrebuji zadnou velkou presnost, potrebuji co nejvice cyklu od -45
do cca +80  pripadne extermy kolik to pak snese.
Bastlit se mi to zrovna taky nechce spise jsem uvazoval koupit neco
starsiho jako je Thermotron minimax 1.2 , ale i to je draha sranda, da
se koupit i vadny, ale netusim zda by mi ho byl nekdo schopen rozjet.

LK

>>> LK