Kompatibilita EPROM - zaloha historickeho rizeni CNC brusky

Slavomir Tomascik hw_tomascik na credit.t-com.sk
Pondělí Duben 16 12:17:10 CEST 2012

Zdravim,

s novymi EPROM by ziadne extra problemy nemali nastat. Potencialne
moze byt problem s AM27C512 a alebo nahradou FLASH obvodmi. Ta ma
pristupovu dobu 250ns. Zrejme je system navrhnuty na tuto rychlost, a
rychlejsie obvody by mohli sposobovat problemy na zbernici. Osobne by
som volil nahrady tak o stupen rychlejsie, ak nezozeniete originalne
casovanie. V tomto pripade EPROM s 200ns pristupovou dobou.
A pokial nedate obvod programovat, tak citanie obsahu neublizi.

S pozdravom,
Slavomir Tomascik
ELNEC s.r.o.