AKU - vrata

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Duben 16 12:02:49 CEST 2012

 16.4.2012, 11:55:25

Vy jstese totiz jaksi puvodne nevyjadril vubec, jake ze to napeti je.
Takze pekne poporade:
a) je to napeti jen usmernene, pak plati co jsem napsal v predchozim
prispevku.
b) je to napeti usmernene a filtrovane, to je sice mozne, ale zda se
mi to divne, neb 24 st, dava za usmernovacem 31V spickovych, coz jste
nenameril
c) jde o napeti jiz stabilizovane, primo urcene k dobijeni akku, pak
zivotnost akku bude momo jene zavisla na kvalite te stabilizace.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz