Kompatibilita EPROM - zaloha historickeho rizeni CNC brusky

Pondělí Duben 16 12:02:44 CEST 2012

Nejvetsi zakernost asi hrozi ve forme ulomeni packy svabu, poskozeni DPS
atp., taky bych na to nesahal. Kdyz ten bosson nebo nejaky jiny smejd
trefi tu 8028x tak bude vysledek IMHO stejny - halda srotu ;-)