Ot: Svetla a lustry? Shanim

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Duben 16 11:06:47 CEST 2012

Pááni, pojal jste to komplexně, zajímavá tabulka.

Děkuji.

Já zatím plánuju jednodušší cestu klasických úsporek, po nedávné
zkušenosti jim dám ještě jednu šanci :-) V Tescu jsem za pár korun
koupil úsporky do lampičky (E14, 9W) a normálně mi to vyrazilo dech,
svítí úplně neuvěřitelně a hlavně hned po zapnutí. Uvidíme ještě, jak na
tom budou s životností. Mám dojem, že byly i levnější, něž klasické žárovky.

LED pásky hodlám použít jako tlumené osvětlení do obýváku, kdy ho
zabuduju na boční strany SDK podhledu.

JMN