Závada motorové pily

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Duben 16 08:01:36 CEST 2012

Po zběžném omrknutí schématu,
je dle mne záhadnou součástkou NPN tranzistor podobné kategorie jako v
měniči PC zdroje, nahrazuje kontakt přerušovače. Snímač magnetického
pole netřeba, vše jde řídit jen podle napětí indukovaného na vinutí toho
magneta. 1-emitor, 2-kolektor, 3-báze.
Lubor
PS zkontorolujte polaritu diody 103 ve schematu z ebastlirny, není obráceně?