Klima komora

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pondělí Duben 16 06:34:28 CEST 2012

dobry den.
mame "starou" klimakomoru do -70°C a tam jsou kompresory dva. druhy se zapina az pro dosazeni tech nejnizsich hodnot.
po povodnich nam ho servisovala firma v cr, kdy menili komplet ty kompresory a vse okolo "neelektroniky", takze
to musi jit postavit cele znovu v mistnich podminkach.
pokud ale v tom chlazenem prostoru nebude testovano nejake "topeni" tak ten peltier i pres bidnou ucinnost asi neni spatna
cesta. preci jen si neco zacinat s chladarem v cr, neni zadna sranda :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of "Ing. Libor Konečný"
Sent: Sunday, April 15, 2012 10:57 PM
To: HW-news
Subject: Klima komora

Zdravim
Chtel bych se zeptat zda nekdo ma zkusenosti ci provozuje klimakomoru.
Hledam neco starsiho a maleho (30x30x30cm) s teplotou do -50  C.
Bohuzel  to co jsem nasel (teplota cca -70 C) ma na chlazeni tekluty CO2,  nebo N2.
Ja bych ji potreboval  bez tohoto, do jakych teplot a  jake typy to zvladnou jen  s klimakompresorem ?
Dekuji
LK